Klachtenprocedure
Leenen Huid-en Oedeemtherapie staat garant voor een goede kwaliteit. Zowel wij als de leverancier proberen het juiste product te leveren. Er zijn zijn zowel confectie als maatwerk kousen en de maten kunnen wisselen, denk aan het weer (warm en koud). Het type kous kan anders zijn, dus zo kan het voorkomen dat de kous niet helemaal aan uw verwachtingen voldoet. Uiteraard proberen wij de meest functionele kous te zoeken die uw medisch probleem zo goed mogelijk kan oplossen.
Mocht het voorkomen dat u desondanks niet tevreden bent over het geleverde artikel of over het door ons verstrekte advies, dan kunt altijd contact met ons opnemen. Indien wij u telefonisch niet verder kunnen helpen, maken wij graag een nieuwe controle afspraak met u.
Vragen en/of meldingen van ongenoegen kunt u ook schriftelijk insturen in dat geval kunt u binnen 5 werkdagen een reactie van ons verwachten. Wij doen ons uiterste best om uw vraag of klacht zo spoedig mogelijk op te lossen.
Mocht dit desondanks niet lukken plannen wij samen met u een afspraak in met de leverancier om de de klacht te inspecteren, en om te kijken of het om een fabricage fout gaat en ook om te te zien waar het is mis gegaan. Hoe dan ook wordt het probleem altijd pgelost!
Indien wij er dan alsnog niet samen uitkomen, is het goed om te wetendat dat wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachtencommissie.
U kunt dan uw klacht online aanmelden op www.erisietsmisgegaan.nl of u kunt een brief richten aan :
Erisietsmisgegaan
Postbus 3045
3760 DA Soest
Verder handelen we naar de richtlijn van de zorgverzekeraars.